السلام عليكم

Monday, February 27, 2012

◎Andai Ku Tahu◎

Ku tahu,
kau tidak setia
selalu hilang dari pandangan mata
mungkin ini takdir kita
akan perpisah walau tidak rela...

Ku tahu,
aku akan ditinggalkan
bukan kerna aku tapi kerna dia
tapi aku tetap menunggu
walau ia hanya sia²...

Ku tahu,
kita kan berpisah
kerna kau tidak pernah kisah
walau aku setia menunggu
akhirnya kau pergi tinggalkan aku...

Ku tahu,
aku hanya simpanan mu
hadir bila kau sendu
di buang jauh bila tidak perlu
akhirnya aku sendiri termanggu...

Bertahun ku tunggu
kisah kita berakhir jua
walau tiada kata putus
tapi ku tahu tiada jodoh antara kita...

Andai ku tahu tiada jodoh antara kita
tak akan aku terima cinta mu
biar aku sendiri tanpa mu
dari hati ku terluka berdarah...

Tetap bersabar walau dilukakan,
Tetap setia walau diduakan,
Tetap menunggu walau ditinggalkan...

No comments:

Post a Comment

Next Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...