السلام عليكم

Tuesday, March 8, 2011

.::.In Memory Of.::.

Tanggal 9 Mac 1999 adalah tarikh keramat yg tak mungkin aku lupakan
kerna pada tarikh itu aku telah kehilangan orang yang paling aku sayang.
Sampai bila-bila pun aku tidak melupakannya. Dia insan yang istimewa tanpa dia
tiadaklah aku terlahir di dunia.
Abah,
pemergian mu amat ku rasakan
saat ku perlu kasih mu
perlu belaiaan mu
perhatian mu dan segalanya kau telah di jemput oleh Dia (الله)
aku terlalu rindu
segala tentang abah akan aku simpan
walau hanya seketika
walau hanya sekecil kenangan
akan aku simpan di dalam kotak minda ku
aku radha dan aku pasrah
kerna ku tahu tiap yang hidup pasti
akan di jemput oleh-Nya.

Al-Fatihah buat allahyarham ayahanda ku
Jamallodin B. Yang Abd Rani
5 Ogos 1951 - 3 Mac 1999
12 tahun

No comments:

Post a Comment

Next Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...