السلام عليكم

Thursday, March 3, 2011

.::.Kita Sahabat.::.

Kau dan aku sering bersama
walau kemana pergi kau dan aku tetap berdua
aku tahu pasti ada mata yang memandang
tapi pandangannya berbeza
pemikiran juga tak sama
kita hanya sahabat
masalah sekecil mana pun
kita tetap bercerita

Tapi perpisahan tetap berlaku
kau dengan haluan kau
dan aku dengan haluan ku
susah tuk kita bersama lagi
tapi kita tahu yang kita akan bersahabat
hingga selamanya walau jauh tapi hati kita tetap dekat

Dunia makin maju
kita bertemu walau di alam maya
saling berhubung tak kira waktu
andai saja aku dapat mngundurkan waktu
akan ku ulang kenangn kita bersama
bagi ku
kau lah sahabat ku
yang menerima aku seadanya aku
walau aku pernah sakiti mu
tapi kau tetap menerima ku sebagai sahabat.

Ku berdoa moga
melindungi mu Maryatul Qabtiah...

No comments:

Post a Comment

Next Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...