السلام عليكم

Tuesday, February 22, 2011

.::.Air Mata.::.

Rahsia alam walau mudah kelihatan
tapi payah tuk di keluarkan
tiada paksaan tapi hanya perasaan
yang menjadi ia hadir dan kelihatan
hidup ini punya beratus alasan tuk kita menangis
tapi hanya satu menjadi pilihan

Cinta,
begitu mudah tuk dilafaskan
tapi tak semua pandai hargai cinta
hanya yang mampu bisa menawan
dan akan hargai cinta
air mata akan mudah di keluarkan
jika diri merasa hiba di tinggalkan
hati yang sakit begitu mudah terluka
air mata akan menjadi teman setia.

Mengapa perlu aku menangis
hanya kerana hal yang lepas
hanya mengundang sakit di hati
biar ia disimpan menjadi sejarah
dan tidak akan di ulang supaya hati
terubat semula.

Jika aku menangis yang ku harapkan
biarlah ia kerana hal yang baik
kerna aku tidak berdaya menangis kerna cinta
cinta dulu memusnahkan aku
menghanyutkan aku jauh
kini aku akan kembali walau tiada cinta dihati.

sedih sangat-sangat
nangis berkilo-kilo
sakit sangat-sangat
air mata berkilo-kilo..

No comments:

Post a Comment

Next Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...