السلام عليكم

Tuesday, February 22, 2011

.::.Hati.::.

Duhai hati aku di sakiti lagi
kali ini lebih sakit
hingga tak tertanggung aku menahannya
aku menangis aku kecewa
tapi tiada siapa yang tahu.

Duhai jiwa mengapa aku lemah
kali ini amat terseksa
hingga tak sanggup aku bangun kembali
aku sedih aku sakit
tapi akan ku cuba ubati lara.


Jika hati ku di samakan dengan kaca
pasti akan terlihat garis retak
dan akhirnya akan pecah jatuh ke tanah

Jika jiwa ku di samakan dengan kertas
pasti akan terlihat jelas
dan akhirnya akan terkoyak dipijak manusia.

Akan ku cuba tuk pulih kembali
walau sakit walau sukar
biar masa berganti masa
tapi ku juang demi hidup yang tinggal.

3 comments:

  1. cehhh...mse wat ayat ni pn leh nangis...adoii jiwa halus tul la emi ni...

    ReplyDelete
  2. Thanx dik...luahan hati yg x trtanggung 2 yg leh nangis...

    ReplyDelete

Next Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...