السلام عليكم

Sunday, July 17, 2011

●●..Itu Aku..●●

Duhai kasih,
terimalah aku apa adanya aku
terimalah aku bila aku derita
terimalah aku andai aku berduka
terimalah aku jika aku menangis
terimalah aku tika aku ketawa...

Duhai cinta,
andai aku terlupa tegurlah aku
andai aku menyerah sedarkanlah aku
andai aku pergi tunggulah aku
andai aku berubah ingatkan aku...

Duhai sayang,
aku mungkin berubah
tapi berubah ku bukan kerna mu,
aku mungkin berdiam
tapi diam ku bukan kerna mu,
aku mungkin menghilang
tapi hilang ku bukan kerna mu
segalanya hanyalah mungkin...

Duhai manja,
aku hanyalah aku
yg akan kekal seperti aku yg selalu
cuma takdir Allah aku akan pasrah,
aku hanyalah aku
walau berubah tapi aku tetap aku
kerna itu aku dan diri ku...

Duhai jiwa,
aku tidak sempurna
kerna yg sempurna hanya TUHAN ku,
aku tidak sempurna
kerna yg sempurnakan ku adalah kamu...

No comments:

Post a Comment

Next Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...