السلام عليكم

Tuesday, July 12, 2011

●●..My Birthday..●●

Alhamdulillah..
Tanggal 10 Julai 2011 adalah tarikh lahir ku, yg ke berapa
adalah di rahsiakan..hehehehe..
Syukur kepada Allah kerna aku masih bernafas dan di beri
peluang terus hidup hingga ke hari ini..
Walau sudah 12 tahun tak meraikan tanpa ayahanda tercinta,
tapi aku tetap bersyukur kerna masih punya bonda..
Syukur ku tidak terhingga bila aku pnya ramai teman yg
sudi mendoakan kesejahteraan serta kebahagiaan ku...
Hanya Allah sahaja yg boleh membalas jasa baik mereka..
Sesungguhnya tiada apa yg ku harap dan yg ku pinta selain doa mereka..
Doa merekalah hadiah yg amat berharga buat ku..
Alhamdulillah..
Kali ini aku meraikn hari jadi ku dgn ramai saudara,
kerna kebetulan hari sebelumnya adalah
hari perkahwinan kakanda ku pd tanggal 9 Julai 2011..
Terima kasih TUHAN kerna memberi aku peluang sekali lagi meraikan hari jadi ku..

Saya Sayang Semua...❤‿❤

No comments:

Post a Comment

Next Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...